Angyal Menza
Angyal Menza

Általános Szerződési Feltételek

1.    Általános Szerződési Feltételek
A www.angyalmenza.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért. Továbbá a rendszer használatával hozzájárul ahhoz, hogy az Angyalok Konyhája Kft. a regisztrálással, rendeléssel és a működéssel kapcsolatos tájékoztatási célú emaileket küldjön az Ön számára.
 
2.    Üzemeltetői adatok
Cégnév: Angyalok Konyhája Szolgáltató és Egészségügyi Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1013 Budapest, Attila út 27. 1. em. 3.
Adószám: 12648151-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-696591
Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: menza@angyalokkonyhaja.hu 
Telefon: +36 30 475 9363 

3.    Adatkezelési szabályok
 Az adatok kezelése és védelme az Adatvédelmi tájékoztatóban leírtak szerint történik. Az Adatvédelmi tájékoztató a honlapon olvasható.
4.     Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webáruház készételeket forgalmaz. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg a honlapon keresztül. Áraink bruttó árak, melyek az áfát és a csomagolás díját tartalmazzák. A házhozszállítás díját nem tartalmazzák, az külön kerül feltüntetésre, ára körzetenként eltérő.
A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, összetevőit. Az allergizáló alapanyagokat megkülönböztetve (*) jelöljük. 
5.    Regisztráció
5.1. Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztrációhoz e-mail cím szükséges. Ügyeljen az adatok pontos megadására.
5.2. A megrendelés folyamata:
5.2.1. Regisztrációt követően, e-mail címmel és jelszóval lehet bejelentkezni a honlapra. 
5.2.2. Az adott heti étlapnál válassza ki a megrendelni kívánt ételeket. 
5.2.3.  Ezt követően a kosárra kattintva tudja ellenőrizni a rendelés tartalmát. Itt van lehetősége módosítani a rendelését vagy továbblépni a fizetéshez. 
5.2.4. A fizetés történhet a weboldalon, a SimplePay rendszeren keresztül átutalással vagy kártyás fizetéssel. Ebben az esetben fizetés után rögzítésre kerül a megrendelés. A fizetés történhet készpénzben utánvéttel a kiszállításkor. Ebben az esetben megrendelését a készpénzes fizetés megjelölése után rögzítheti.  
5.2.5. A rendelésről a rendszer automatikus e-mailben tájékoztat. 
5.2.6. A rendelését a tárgynapot megelőző nap reggel 6 óráig fogadjuk.
5.2.7. Rendeléseit nyomon követheti az oldalra történő belépéskor.
6.    Elállási jog
6.1. A megrendeléstől való elállásra a tárgynapot megelőző nap reggel 6 óráig van lehetőség. 
6.2. A már kifizetett összeg egyenlegként kerül jóváírásra. Az egyenlegén szereplő összeg bármikor szabadon levásárolható. Az egyenlegének alakulását a profiljába belépve nyomon követheti, a változtatásokról minden esetben tájékoztatást küldünk. 
6.3. Az ellállási időn túli lemondás esetén a megrendelés teljes összegét ki kell fizetni.
6.4. Jelen termékekre természetüknél fogva - nem tartós élelmiszerek, higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek - nem vonatkozik a termékvisszaküldési jog (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet). 
7.    Módosítás
7.1. A megrendelés tartalmának és mennyiségének változtatására a tárgynapot megelőző nap reggel 6 óráig van lehetőség.
7.2. Összegváltozást érintő módosítás esetén csak az eredeti megrendelés értéket meghaladó összeg kerül felszámolásra és kiszámlázásra. Amennyiben az új összeg kevesebb, mint a már leadott megrendelés összege, akkor a különbözet egyenlegként kerül jóváírásra. Az egyenlegén szereplő összeg bármikor szabadon levásárolható. Az egyenlegének alakulását a profiljába belépve nyomon követheti, a változtatásokról minden esetben tájékoztatást küldünk. 
7.3. A szállítási cím módosítására a rendelési felületen keresztül a tárgynapot megelőző nap reggel 6 óráig van lehetőség. Ez időn túl a változásokat a tárgynap reggel 7 óráig lehet jelezni közvetlenül a futároknak a +36 30/434-5302-es számon. Időn túli módosítás esetén a körzetváltozással járó különbözeteknél pénzt vissza nem térítünk, de az esetleges többletköltség utólag felszámolásra kerül.
8.    Panaszkezelés
8.1. Panasznak minősül az Angyalok Konyhája Kft. tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen az Angyalok Konyhája Kft. eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.
Nem minősül panasznak, ha az ügyfél általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.
8.2. Panaszos lehet az Angyalok Konyhája Kft. szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit. 
Panasz esetén eljárhat meghatalmazott útján is. Amennyiben meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén az Angyalok Konyhája Kft. vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.
8.3. A panasz bejelentésének módjai
Elektronikus levélben a menza@angyalokkonyhaja.hu címen, vagy 
Postai levélben a 1013 Budapest, Attila út 27. 1/3. címen.
8.4. Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése
8.4.1. Az Angyalok Konyhája Kft. a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.
Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
8.4.2. A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.) vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu), vagy az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerinti bírósághoz.
8.5. Az Angyalok Konyhája Kft. a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
9.    Biztonságos fizetés kártyával:
9.1. A fizetés menete:
9.1.1. Ön a weboldalunkon összeállítja, majd a kosárban megtalálhatja rendelését. Fizetés gomb megnyomásával kiválaszthatja a bankkártyás fizetési módot.
9.1.2. Ezt követően Ön átkerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a kártyaadatait szükséges megadnia.
9.1.3. A kártyaadatainak megadását követően a “Fizetés” gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót.
9.1.4. A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap és e-mailben automatikusan érkezik a visszaigazoló e-mail, tartalmazva a megrendelt ételeket.
9.2. Az Angyalok Konyhája Kft. adatkezelő által a www.angyalmenza.hu felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatok online fizetés esetén átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím. rendelési tételek és érték.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
10. Kiszállítás 
10.1 Az ételek egyedi azonosító címkével ellátva, adagonként kerülnek - egyszer használatos engedéllyel rendelkező eszközökben - kiszállításra. Az egyedi azonosító címkéken a következő adatok kerülnek feltüntetésre: az étel neve, összetevői  (allergének csillaggal jelölve), a kiszállítás ideje, a fogyaszthatósági idő,  és a tárolási hőmérséklet. 
10.2 Kiszállítást végző cég:
Cégnév: Ezüst Kisangyal Kft.
Székhely: 1191 Budapest, Mikes utca 1.
Adószám: 24063915-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-988709
Képviseli: Csányi Gergely
Telefonszám:  +36 30 434 5302
A kiszállítás tárgynap reggel 7: 30 - 13 óra között történik. Konkrét időpontra történő kiszállítást az ár nem tartalmaz.
10.3 Az ételek minőségéért abban az esetben vállalunk felelősséget, amennyiben a kiszállítást követően azonnali hűtésre kerülnek 0 - +5 celsius fok közötti hőmérsékleten, és fogyasztásig az eredeti, zárt csomagolásban maradnak. A melegen fogyasztásra kerülő ételeket felforrósításakor az étel belsejében a hőmérséklet legalább 30 másodpercig el kell érje a 75 celsius fokot . A megmaradt étel maximum 30 perc elteltével ismét hűtőbe kerül, és legfeljebb még egy alkalommal kerül felmelegítésre. 
10.    Egyéb rendelkezések 
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


Budapest, 2021.01.01.

Angyal Menza